loading...
سکوت مبهم
باران بازدید : 51 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)
زلزله اومد
زلزله اومد … - سینا دیلی از مالزی ...نگاه سینا دیلی به دنیا و مالزی ... زلزله اومد . همین الان در حال گوش دادن اخبار مربوط به زلزله ... زلزله — وب‌نوشت‌ها، عکس‌ها و ...nazdicdast نوشت 4 months ago: زلزله اومد. اولین کسی که دیدم مامانم بود با حوله حموم. با اینکه مامانم یه 15 ... www.vazhe.comدو قصه کوتاه از نسرین الماسی. 1- زلزله. اومد خونه گفت لباساتونو بپوشين. عصباني بود. زلزله نسبتا شدیدى رشت را لرزاند!زلزله نسبتا شديدى رشت را لرزاند!,زلزله شديد,رشت زلزله اومد,زمين لرزه در رشت,زمين لرزه در روز ... شما موقع زلزله چکار کردید؟ - جابر ...نقل قول: حمید محبوب زاده: زلزله که اومد بیدار شدم و یه یا ابالفضل با صدای وحشتناک گفتم که فکر کنم ... ‫پاتوق دختر و پسرهای دهلرانی ...Facebook is a social utility that connects people with friends and others who work, study and live around them. People use Facebook to keep up with friends, upload an ... بالاترین - موضوع داغ: زلزله تهران ...همین الان ساعت 11:55 دقیقه شب جمعه تهران زلزله اومد. توسط armanesabz در بخش جامعه داغ شده حدود ۲ ... ملا حسنی و بم - Free Web Hosting, Free Website Builder ...شعيب شيردل. shoopiroobah@yahoo.com. جوانان بسیجی به من گفتند که تو بم زلزله اومد. من اول خوشحال شدم ولی ... ماتینه - Part 11گفتم: من هر بار که زلزله میاد، اصلا نمی‌فهمم، یا دیر می‌فهمم، وقتی که همه میگن زلزله اومد. سینا دیلی از مالزی مینویسد » 2008» میزلزله اومد . همین الان در حال گوش دادن اخبار مربوط به زلزله چین بودم که یکدفعه همه دیوارها ... ssa1364 « پروفایل » سایت هواداران ...سلام آقا سيد تولدت مبارك راستى چه خبر از قاره دهلران ؟ راسته هشت تا زلزله اومد كسى ككش هم ... جدیدترین اهنگ های روزمن عاشقم چون فقط يه بار تو دلم زلزله اومد اما از زلزله بم هم مخرب تر.. چون هميشه قلبم واسه يه نفر ... جوک و چیستان هفتگی -به غضنفر ميگن با آش جمله بساز ميگه محمدي اش صلوات ! به غضنفر می گن: فهمیدی زلزله اومد؟ زلزله‌ی قم یا راهنمای افزایش شانس ...باز هم زلزله‌ای در ایران آمد. گویا این‌بار ... دستور العمل مفید ارائه کردید دیروز که زلزله اومد ... Joke جدیدترین جوک هااز غضنفر پرسیدن : دیشب زلزله اومد بیدار بودی ؟ گفت : نه ، صبح فهمیدم. توی روزنامه خوندی یا رادیو ... 1390 اکتبر | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس ...برچسب ها : مشهد در پنجشنبه در ساعت 4 بعد ظهر زلزله اومد زندگي بچه بازي نيست | aasemoon کاربر ...تا خونه فاميلامون ميرفتيم يك جوري منو نگاه ميكردن وبه هم اشاره ميكردن كه زلزله اومد 3Jokes.com (Fun) جوک، اس ام اس و عکس های خنده ...به حیف نون می گن: فهمیدی زلزله اومد؟ می گه: نه! من روم اون ور بود! فرستنده: 0936xxxx718 دو نفر تصمیم می ... زلزله در تبریز!!!! - صفحه 2 - PersianTools Forumsخلاصه فکر کنم هرچی زلزله بود اومد دیگه تموم شد. خوش باشید. در ضمن شایعه هم درست نکنید. leilymajnun.blogfa.comمنم علیرضا رو تکون دادم و گفتم:" علیرضاااااااااااا زلزله اومد ، پاشو نماز آیات بخون."
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2138
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 1,065
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,007
  • بازدید ماه : 3,564
  • بازدید سال : 43,504
  • بازدید کلی : 127,459