loading...
سکوت مبهم
باران بازدید : 45 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

اس ام اسهای عاشقانه جدید

.

ای کاش قانون همه دوستی ها این بود،یا رفاقت تعطیل یاجدایی هرگز....

مریم.تهران

.

ب کدامین جرم حکم صبر برای من صادرشد؟!جرم من عشقبود؟!

مریم.تهران

.

کس نمیداند در این بحر عمیق،سنگریزه قرب دارد یا عقیق؟من همین دانم که در اینروزگار هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق....

مریم.تهران

.

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پرکرد و رمزجدول چنین بود:دوستم بدار

مریم.تهران

.

می دونستی یادت ازخودت بهتره؟!چون یه لحظه أم تنهام نمیزاره

مریم.تهران

.

تو مثل نفسم میمونی هم اومدنت قشنگه هم رفتنت چون میدونم یا برمیگردی یا منمیمیرم

مریم.تهران

.

دیدی وقتی گل سرخمیخواد واسه پروانه جابازکنه قلبش ترک می خوره؟!یه وقتایی اونجوری دوست دارم

مریم.تهران

.

تو امتداد بی کسی گریه امونم نمیده،هیچی مثل دیدن تو نفس به جونم نمیده

مریم.تهران

.

دیشب توخواب بابارون مسابقه گذاشتم اون باریدمنم گریه کردم باهاش ازتوحرف زدماون دلتنگ خورشیدشدمنم دلتنگ تو

مریم.تهران

.

حضورآرامت درکنارم نیست ولی یادت مهمان همیشگی قلبم است

مریم.تهران

.

در کویر قلبم از تو برای تو می نویسم،بارها گفتم اینبار هم می گویم»دوستت دارم«

مریم.تهران

.

یک عمرقفس بست مسیرنفسم را،حالاکه دری هست مرابال وپری نیست،حالاکه مقدرشدهآرام بگیرم سیلاب مرابرده وازمن اثری نیست،بگذارکه درهاهمگی بسته بمانندوقتی نگاهینگران پشت دری نیست

مریم.تهران

.

من شعرسکوتم رادرگوش توخواهم خواند...شبهای بلندم رابایادتوخواهم ماند..!منریشه عشقم رادرقلب توخواهم کاشت...آن صحبت اول رادرخاطره خواهم داشت...

DOOSET DARAM

مریم.تهران

.

هرکس دلی داشت به دلدارسپرد،این دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

مریم.تهران

.

آنقدرپیش این و آن از خوبیهایش تعریف کرده بودم که وقتی سراغش رامیگیرند شرمدارم بگویم:تنهایم گذاشت

مریم.تهران

ی ی ی ی ی

ی ی ی ی ی

ی ی ی ی ی

...........

یهودلم برات تنگ شد

مریم.تهران

.

گاهی وقتا خودمو بغل میکنم ومیگم:غصه نخوردیوونه من که باهاتم....

مریم.تهران

.

قصه ازآنجاشروع شدکه...خیلی اعصبانی بود،گفت:اگه دوسم داری ثابت کن،گفتم چجوری؟!تیغ روبرداشت وگفت:رگتوبزن!!!!گفتم مرگوزندگی دست خداست،گفت:پس دوسمنداری!تیغوبرداشتم ورگموزدم!وقتی داشتم توآغوش گرمش جون میدادم آروم زیرلب گفت:اگهدوسم داشتی تنهام نمیزاشتی....

مریم.تهران

.

2،...2 ...2 ...2 ..،هرچقدر بشماری 3 نمیشه چون تو ٢نیای منی

.

دلتنگی---اشك---فاصله---بی وفایى

تعریفش فقط 2كلمه اس

ت---و

مریم.تهران

.

بچه که بودم تا 10می شمردم فکرمیکردم آخرهمه چیز 10 حالانمیدونم آخردوست داشتنچنده؟ولی به اندازه 10 تای بچگیم دوستت دارم

مریم.تهران

.

آخرین ستاره بودی توشب دلواپسی ها،خواستت پناه من بودتوغروب بی کسی ها،لحظههرلحظه پس ازتوشب وگریه درکمینه،تودیگه برنمیگردی آخرغصه همینه!مگه نه؟!

مریم.تهران

.

.

وقتی كه تمام شیر ها پاكتی اند!

وقتی همه پلنگ ها صورتی اند!

و قتی كه دوپینگ پهلوان می سازد!

ایراد مگیر عشق ها ساعتی اند....

فروغی

.

.

اى نگارمن مبادا ناكسان رامت كنند/بابدان كمترنشین ترسم كه بدنامت كنند

من نگویم باكسى خوبى نگیر/هركه بهرتتب كند بهرش بمیر....

0933****397

.

.

با یاد تو زندگی کردن چ کم خرج است

نه خواب میخواهد نه خوراک....

0937****372

.

.

حوصله جمع وتفریق ندارم یه ضرب خرابتم....

0937****372

.

.

ای که دردنیای من پیدا و ناپیداشدی/چشمهای روشنم راعاشق و شیداشدی

ای تو با رخش نگاهت بر دل من تاخته/این دل من رو بروی تو خودش را باخته

0936****427

.

.

تو هم برو

مبادا از آن من هایی که رفتند جا بمانی....

0930****243

.

.

دعا کردم که تنها مال من شی،تو تعبیر قشنگ فال من شی،دعا کردم بدونی چشم به راتم،هنوزدلبسته بغض صداتم،اگر بازم دلت با دیگرونه،چشات دنبال از ما بهترونه، بزار با یادتو دلخوش بمونم،فقط دلتنگی هات بامن بمونه

0937***3355

.

.

به انگشتانم که می نگرم یادت می افتم

چون عزیزانم انگشت شمارند

مهسا

.

یه کم با من راه بیا...! تنهایی... به جایی نمی رسم

مهسا

.

هر روز این عشقیکطرفه را طی میکنم یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

جریمش با من

مهسا

.

حالاکه می خواهی بروی "لطفا"تندترقدم هایت رابردار....

دلم را فرستاده ام دنبال "نخودسیاه"

مهسا

.

خواهش میکنم بی حوصلگی هایم راببخش بدخلقی هایم را فراموش کن بی اعتنایی هایمراجدی نگیر...

درعوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه اینهایی

مهسا

.

قلابت را بدون طعمه بینداز اینجا پر از ماهی هایی ست که از زندگی سیرند

مهسا

.

اشکام مثل تو شدن!وقتی دلتنگ میشم ،نمیان

مهسا

.

برایم .. تعریف کن .. هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد؟؟

مهسا

.

بعضی وقتها شریک تمام خاطراتت فقط یه شماره ی خاموشه....

مهسا

.

وقتی به آسمان مینگرم از این خرسندم،كه با وجود فاصله هاب از زیر یك سقفیم....

مهسا

.

دلشوره تمام لحظاتی را دارم ک دلت دلتنگ میشود و دستانم دگر کنار نمی زنددلواپسی ات را...

مهسا

.

http://smsjok.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2138
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 1,177
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,119
  • بازدید ماه : 3,676
  • بازدید سال : 43,616
  • بازدید کلی : 127,571